Monday, May 21, 2007

Khidmat Masyarakat


Satu pameran fotografi akan berlangsung di Pasar Budaya. Mari kita beramai-ramai memeriahkan acara ini. Serbu!


8 comments:

Abang Long said...

ter - gamam, kelu, kedu, sedak, cengang ... bila terpandang wajah yang dipostingkan kali ini ... "cek nak pi ka?" ....

Ainin Naufal said...

Kalau free mungkin pergi. Nak tengpk En. Mahat baca puisi. hehe..

©Opah De said...

Halle... nanti rakam le gambar Abang Mahat tu. Dapat le jugak akak tengok... keh keh keh.. tahun depan nak jumpa dia gak!! Jeles ler nih..huhu..

ez said...

Gambar ni dapat dari Asyik fm ke? Macam kenal je ehehe

Yang bernama Siti said...

Yang depan tu macho le. Kalau jumpa kat pameran tu nanti kirim salam ya.

Ainin Naufal said...

Kak Opah,
Alahai, jangan la jeles. Tahun depan balik KL boleh tenung En. Mahat puas-puas. ehehehe...
Ops, nanti anney jeles pulak.

Kak Ez,
Haah, En. Mahat yang kasi kelmarin. Pergi jangan tak pergi.

Kak Siti,
Aiseh... kalau tengok gambar dah macho, kalau bertentang mata lagilah... fuuuh.

blackpurple said...

Tak berkesempatan rasanya nak menyempatkan diri ke sana...

Berseni gambar model-model itu...Klasik..

Ainin Naufal said...

BP,
Ooo... mestilah. Jurugambar pro yang shoot.