Thursday, June 07, 2007

Errrrrkk....

Orang Mersing, Johor balik kampung bawa keropok. Sedap ek?

Orang Sri Aman, Saghawak balik kampung bawa terubuk masin. Kamek suka!

Orang Temerloh, Pahang balik kampung bawa tempoyak. Koi selera...

Orang Sentul, Kuala Lumpur balik kampung bawa perut.
Errrrkk, kenyangnya. Alhamdulillah.
Ngahahaha!

13 comments:

Sastri said...

err... bawak perut je ke? takde lain?

ontahsapo said...

ada jugak kampung....!!!

bang_gugar said...

salam,

tapi yg balik kampung berkenderaan sendiri..

bawak berhati-hati..

hehehehe

(",)

Abang Long said...

Wahai Adinda Sifu Ainin, ingatkan mengandung .... alahaiiiii ...

blackpurple said...

He he he.

Datang perut kempis, balik perut membonjol ke depan la ni ekk....

nUr@dDeEn said...

er..er.. saya balik kg selalu bawak diri jer. Tp kalo balik ke KL semula, macam-macam ada hehe

Ainin Naufal said...

Sastri,
Perut dan bonet kereta je yg ada. hahaha... itu memang perlu dipenuhkan.

ontasapo,
Tak ada kampung ker? ish... ish...

bang_gugar,
salam, oh... alhamdulillah selamat pergi dan selamat kembali.

Abang Long,
Ya memang mengandung. Mengandung lemak... hahaha :P

Blackie,
Ya, tepat sekali. 10 markah untuk jowo yang pinter. :D

Nurra,
Hahahaha... penuhkan diri dan ruang-ruang yang kosong. Macam poket doraemon.

MYA MARJA said...

Maklum sahaja, sudah jadi orang Sentul.. ehemm..

adadia said...

kakak..

yang kuat makan hehe.
balik sabak leh makan tempe.

Latiptalib said...

Ainin Naufal agaknya balik kampung bawa laptop bila dapat idea terus menulis hehe

Ainin Naufal said...

Kang Mya,
Rugi jadi orang Sentul ni. Semua kena beli. Uhuk...

Adadia,
Kat sini pun ada tempe. Sampai tak termakan. haha..

Pak Latip,
Dulu memang bawa laptop. Skang dah malas sbb bukannya dapat menulis, tapi sibuk nak makan jeee. hihihi...

ayu_mkay said...

fenomena biasa.

Ainin Naufal said...

Kak Ayu,
Paranormal phenomenon tu.. ngahahaha...