Wednesday, July 25, 2007

Akan Terbit!


Karya terbaru saya akan terbit tidak lama lagi. BUDAK UNIK adalah karya pertama saya dengan KarnaDya Solution. Tunggu kemunculannya di pasaran!

19 comments:

©Opah De said...

Tahniah Ainin Naufal. Semoga buku ini mendapat sambutan yang amat menakjubkan. Amin.

MYA MARJA said...

Dengan KarnaDya pula. Ini baharu dinamakan kakak senior. Tabik kak!

Mengapakah pula budak-budak dalam kulit buku itu baring dan berangan-angan? Hmm.. hmm...

Ainin Naufal said...

Kak Opah,
Terima kasih. Semoga doa orang jauh ni dimakbulkan. Amin. ;D

Kang Mya,
He he he... perlu cari lubang lain juga. Penulis sepenuh masa begitulah. Bila agaknya dapat borak ye? Dah lama tak jumpa manusia lain. Hu hu... tapi bukunya tak juga keluar berderet-deret.

blackpurple said...

Sediakan satu-dua naskhah yang siap berautograf nanti boleh? he he he

Tahniah! Tahniah! Tahniah!

Sastri said...

ooo.. agaknya inilah sebabnya kenapa akak lama menyepi... tahniah... moga buku baru ini akan mendapat sambutan yg cemerlang... :D

Anonymous said...

ada yang panassssss hehehhe

sf

Amiene Rev said...

Hm.. buku baru lagi... saya sudah sampai ke 'tanah air'.

Anonymous said...

Ada mata terbeliak, ada mata dok jeling. Ada mulut ternganga, ada mulut terjuih. Jeng jeng jeng!
-kangarago.

zalisa_maz said...

Tahniah sayang. Maaf kak lambat mengucapkannya. Semoga meletus2 di pasaran. Nak freeeeeeeeeeee

Ainin Naufal said...

BP,
Boleh, boleh. Tunggu pesta buku tahun depan ek. hehehe... Terima kasih.

Sastri,
Buku yang dah lama ditapakan. Doakan kecemerlangan buku ini.Dan yang ditapakan sekarang buku lain pulak. Tungguuu.

SF,
Panassss... panassss... jom tambahkan kepanasannya! hehehehe.

kangarago,
bukan takat tu jer, sume akan ada nanti. jeng jeng jeng! hu hu.

kak za,
terima kasih. Boleh kita tukar nanti. semoga buku-buku kita sama-sama meletus.

tanne said...

Tahniah ainin naufal! Budak unik novel yg ke berapa?

Achik_Sufi said...

cam bestje...boleh cite skit x, buku yang ainin tulis nie mengenai apa agaknya...?

p/s: semoga berjaya n jangan lupe kirimkn utk achik di sini senaskhah berserta autograf skali erk....

Faizul bin Kamaruddin bin A. Manan bin KH Bendar said...

wahhhhhh, kak pun buat utk karnadya...dalam diam-diam... je. pandai la akak buat novel, kelihatan menarik tajuk tu, rasa cam nak dapatkan satu free je berserta dengan tandatangan. boleh?

Ainin Naufal said...

tanne,
tahniah untuk awak juga. Budak Unik adalah novel yang ke... err, kejap nak kira dulu. hehehe... (eksen la pulak).

achik,
boleh, tahun depan jumpa di pesta buku. lain masa tak ada can laaa... hehe.. tempah tiket awal-awal balik mesia.

pezul,
tahniah, buku kita sama2 terbit. kita tukar la tahun depan, ok?

ct said...

TAHNIAH kak,
Tak sangka betullah. Tp ct kena byk belajar jg. Risau takut ada yg terlepas pandang. Harap2 nanti kita dpt bersua, nak ambik tanda tangan tau nanti...

ez said...

Maaf ketinggalan. Tahniah! TEruskan berkarya!

Ainin Naufal said...

CT,
Human error tu biasa la. Harap dapat jumpa nanti.

Kak EZ,
terima kasih. sama-sama kita usaha. ;D

mohamadkholid said...

tahniah!!!!

Ainin Naufal said...

Sdr Kholid,
Terima kasih.