Tuesday, November 13, 2007

Jadilah....

3 saja? Jadilah....

11 comments:

Abang Long said...

****1/2 ... sambungannya ?

© Oshun/EM Muhammad/Nadia Emarele Muhammad said...

Salam Halle...
Akak rasa, pengulas tu baca sinopsis saja. Sabar saja aku... Nak suruh dia jumpa Jamilah ler... ngeh.

Sastri said...

3 dari berapa bintang tu kak? takpe la kak... setiap orang berpandangan berbeza... mungkin yang lain akan memberi akak bintang penuh... :D

umaq_eiman said...

oklah tuh ... dah boleh jadi jula juli bintang tiga.. hahaha

congrates/

khairyn said...

salam ainin

nasib baik nama watak jamilah tu betul, ulasan utk buku saya pula 30% je kot yang betul.

apa nak buat, kita bukan kroni hehehe. 3* tu kira standad la tu.

MYA MARJA said...

Assalamualaikum,

Tiga bintang sudah cukup bagus apa? Buatnya diberi Bintang Tiga, siapa mahu jawab? Sekurang-kurangnya dapat juga ulasan daripada penulis akhbar perdana, tak gitu?

Cikgu Odah tak kisah...

blackpurple @ jowopinter said...

Bintang itu subjektif.

Filem Yasmin Ahmad itupun ada yang bagi 3/5, ada yang bagi 4/5, ada yang langsung tak bagi bintang! Kan?

Ainin Naufal said...

Abg Long,
itu bintang terlampau tuuuu. wakaka...

OD,
Jamilah tersipu2 malu karang, sapa pulak nk jadi tukang cerita?

Sastri,
3/5. Tapi yg dulu dia kasi 4* tau. huuu... eksennya aku! hahaha

Umaq,
Jula juli tu sapa? ekekeke

Khairyn,
alahai, 30% je betul? esh, kena jadi kroni dulu ker? Amboi dh jadi novelis skang ek. Tahniah. Dulu dpt title wartawan bahasa inggeris terbaik, x lama lagi jadi le penulis popular pulak.

Kang Mya,
waalaikumsalam. Bintang 3 tu tak wukud lagi la. Tapi kalau masih ada, adakah itu yang saya dapat? hehe...Ya, betul tu, ini pun dh syukur.

BP,
ada pro dan kontra tu.

zac said...

3 jer kak.. huhu.. kite kasi 5 erk.. nguhahha

citer best tue..!! ( bodek ker??) huhuhuhu

nUr@dDeEn said...

Alamak! Tak baca lagi ler citer tuh. Tak leh nak bagi serbuk agar2 cap bintang. Nanti kita cari la dulu. ;)

Ainin Naufal said...

zac,
Lamanya tak 'jumpa'. rindu tau. Uiks... nak bodek ke? Alaaa... tak yah bodek2, cakap je nk apa. hahaha.

Nuraddeen,
Cari-cari, jangan tak cari. hahaha.