Monday, October 27, 2008

Entri Tertunda


23 Oktober, hero kecil menyambut hari lahir yang ke-5. Sengaja kubuat 'makan-makan' walaupun hanya untuk memenuhi perut kami berempat + pak ngah + ayah su.
Elmo yang tidak berapa kacak!

Menu yang memenuhi perut-perut kami. Siapa yang dijemput tapi tak datang tu, emm jangan komplen bila tengok gambar ni. Saya tahu 'mereka' dalam foto ini tak cukup menarik untuk dinikmati. :P


Edisi keras tangan setelah lama tidak melentur tangan. Tapi 'mereka' masih selamat dimakan.

Donut yang tidak berapa senonoh.

10 comments:

sara imanina said...

Sara tak dijemput pun :(

hehehe

Ainin Naufal said...

Ala, datang ajelah. Hah, sila-sila menjamu mata. buatlah macam rumah sendiri yek. :)

Abang Long said...

Ok, tahun depan tolong poskan kuih tu...

CerminDiri said...

salam kehidupan,

lama sudah tak makan berkeluarga. bla saat-saat itu akan menjelma?...

Sastri said...

mak aiii... menarik sangat-sangat untuk dimakan... ada lagi ka?

Ainin Naufal said...

Abg Long,
thn depan? kuih-kuih ni semua dah ghaiblah ...

cermin,
tak lama lagi tu.

sastri,
sudah langsai kesemuanya. ngehehe. cuci mata sajalah.

ayumkay said...

hepi belated utk besday utk hero AN. semoag menjadi anak yang soleh dunia & akhirat.

semua makanannya disolek2.. cantik & sedap pastinya. nak skit :D

MYA MARJA said...

Assalamualaikum,
Bila nak buka kedai kek, Dik Nin? :P

kangaq said...

huiyooo~ besday aku nak kek big bird buleh? hahahaha...

Ainin Naufal said...

Kak Ayu,
Terima kasih atas doa. Amin. Erk, dah 'selamat' semuanya. hahaha

Kang Mya,
Waalaikumsalam. Erm, kumpul modal ni. hihi.

Kangaq,
Buleeeh, spesel price untuk ko.