Tuesday, December 02, 2008

Tayang Hasil

Layan gambar-gambar saja ya. Hasil keras tangan Sabtu lepas, untuk hantaran. Abaikan saja mana-mana yang menyakitkan mata tu ok. Amatur!

Kek cawan yang baru siap dimekap. Atas dulang lagi.


Baru masuk dalam kotak

Kek coklat dengan tulisan yang herot-berot. Sakit tapak tangan sebab paipkan coklat cair yang masih panas. Krim mentega sudah habis!



SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA!









10 comments:

Ariyatna Adri said...

nyam..nyam..bila kak nak gi kelas cup cake lak. ngan kak lynn dia ajar teknik, bagus gak.

Zalisa Maz @ ZN Isa said...

cuba u berdua masuk ke sini, boleh juga bertukar2 fikiran dan pendapat

http://shasscrapping.blogspot.com/

umaq_eiman said...

wah semakin lawa kek dia. sapa yang bertunang tuh?

Ainin Naufal said...

dah pergi ke sg buloh ke? amboi, dah advance la ek? nanti boleh ajarkan akak.


Kak Za,
Dah tengok. Tapi cikgu dia pun belajar dari Lynn Sg Buloh. ihihi


Umaq,
Adindaku. Dapat orang kampung hang jugak.

CerminDiri said...

salam kehidupan,

ada kenduri kahwin ke?...xsampai kad jemputan pun.

Sastri said...

waaa... kak... cantik kek-kek tu... pastinya sedap juga... err... ada tak peluang saya nak rasa hasil tangan akak ni ek? :)

Ainin Naufal said...

Cermin,
kendurinya lama lagi la. hihi.

Sastri,
Kalau berminat nak tempah, boleh le rasa. hahaha

DeeN said...

Pergh.
Memang halwa mata sungguh.
Nak jugak merasa neh.
Kalo order, bleh ker akak mengeposnyer? Hehe.

en_me said...

hi akak ittewww.. saam aidiladha dikejauhannnns

Khar said...

Alah ...asyik tayang je, entah bila gaknya nak buat open house kan, kak zalisa?