Saturday, August 28, 2010

Siri Akhir

Diam tak diam, sudah setengah bulan kita berpuasa. Agak terlambat juga, namun masih tidak mengapa untuk mengucapkan Selamat Berpuasa kepada semua, dan sekaligus juga mahu mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Jimat masa bukan? Haha. Sungguh menonjolkan sifat tiada kerajinan. Harap dimaafkanlah.
*
Okey, dengan seronoknya ingin memaklumkan, siri terakhir Melah Melia sudah pun berada di dalam emel editor. Huuu, agak sedih jugalah kerana terpaksa mengakhiri kisah si lurus bendul itu. Agak mencabar jugalah mahu menyelesaikan siri itu. Makin ditulis, makin tidak mahu habis-habis. Makin tebal pula muka suratnya. Seperti diri ini tidak sanggup mahu mengakhirinya. Tak mengapalah, daku terpaksa juga merelakannya juga. Uhuk!
*
Naskhah itu sudah pun selesai, maka sebab itulah tiba-tiba terjelmalah entri baharu blog ini. Namun masih tiada cerita menarik. Maka sekian sahajalah untuk kali ini. Lalala!
*
TATA

2 comments:

yusra abdul wahid said...

wah ada yg terbaru nk keluar.tak sbr rasanyer.saya tahu yg ini mesti lg best tp sedih sambungn melah melia sudah tamat ke penghujung nyer.saya harap akk boleh buat buku tentang budak dlm asrama lg.hee

Anonymous said...

saya tertarik dgn kisah melah,walaupun saya hanya membaca siri yg ketiga. :P

saya ingin bertanya saudara[atau saudari?]...boleh ke saya membeli buku[hasil saudari[eh saudara ya?]] secara online dan bagaimana?

terima kasih...