Friday, February 23, 2007

Aku Dicium!

Tiba-tiba lelaki tua itu mencium pipiku, kiri dan kanan.
Aku tersentak lalu mula prejudis!

8 comments:

karl Firdaus said...

Kenapa mesti prejudis pulak ? kenapa dibiarkan lelaki tua tu cium ?

Heh Heh...dah macam orang french pulak.......

kalau sesuatu yang dilakukan tanpa rela .........boleh jadi buruk padahnya ..

eeeeeee seram seram ...

©Nur Raina said...

Aduhhhh... siapa pula yang berani mencium mak dara ni? Sabar... sabar... Tapikan Halle, mana tahu, kot kot orang tua itu malaikat! Huhu..sabar je aku. Dulu, adik-adik akak pernah kena cium dengan lelaki dan perempuan tua yang tiba-tiba sahaja datang ke arah emak yang sedang mendukung adik-adik (lain-lain tahun dan masa). Cup, dia cium kat dahi sambil belai rambut adik-adik. Risau jugak tapi mungkin itu restu yang dia berikan. Orang tua dulu dulu bukan gatal macam orang tua sekarang, betul tak?

Ainin Naufal said...

Una,
Mana tak prejudis pulak, sebab selama lima tahun kenal, dia tak pernah cium saya pun. Tentu bersebabkan? Ah... tak baik betul saya ni.

Kak Raina,
Malaikat? Oh... tentu bukan. Kalau malaikat, alangkah bahagianya! Malangnya dia bukan.

Una dan Kak Raina,
Selama ini sebelah mata pun dia tak pandang saya. Sebab itu saya prejudis. Kenapa ye?

Amiene Rev said...

siapa pak cik itu?

ayu_mkay said...

uikkk siapakah yg berani menimbulkan rasa prejudis dlm diri kembar namaku ini..heheheh.

klu dulu sebelah mata pun dia tak pandang, kini dgn dua2 belah mata dia pandang.. sbb tu kot dia teruja nak cium... baru dia tahu saper yg dia tak nak pandang dulu.

sabor sabor.. harap2 dia tak de niat yg bukan2.

Ainin Naufal said...

Amien dan Kakak Kembar Senama,
Lelaki tua itu masih belum sempat saya kenali. Hmmm... saya masih berteka-teki dan masih mencari jawapannya. ?????????

Mersik said...

Itu bukan pokcik tauuuu!. Pokcik baik.. hik hik

Ainin Naufal said...

pokcik, kalau pokciklah yang punya angkara, saya dah pengsan awal-awal. :P