Wednesday, March 14, 2007

Sudah Diterima

Hari ini, NINJA KUNAHARO sudah menyelinap masuk ke dalam rumah saya. Lega rasanya. Rupa-rupanya posmen malas mahu menapak ke tingkat kami, lalu dia cuma meninggalkan sekeping kad merah muda di dalam peti surat kami. Nak kena potong gaji betullah posmen tu!

Kepada Kak Raina, terima kasih atas kiriman itu, dan terima kasih sekali kepada pihak Karnadya kerana mengirim NINJA KUNAHARO kepada saya.

Cuma, buku itu kurang best! Mana tidaknya, kerana tak ada tanda tangan penulis. Tak aci betul. Huuuu...

Tapi tak mengapa, saya akan baca sampai khatam malam ini juga.

Terima kasih sekali lagi. Muuuaahhh!


Ralat : Sepatutnya entri ini ditulis kelmarin. Tapi saya ada masalah mahu post entri.

11 comments:

©Nur Raina said...

Terima kasih... terima kasih... terima kasih. Harap Halle dan keluarga terutama yang comel dua orang tu terhibur hendaknya. Dan tahniah untuk esok (err.. pagi ni daa... ahakz...) Jangan gelabah ek.
Pasal tandatangan tu, nanti akak tandatangan kat atas secarik kertas dan pos kat Halle, boleh? Pastu Halle gam ler kat situ.. khe keh keh... ada ke? Sabo je aku.

blackpurple said...

Baru habis membaca 'Subuh' (Pramoedya Ananta Toer)... Lepas ini boleh la membaca 'Alunan Hidup' tu pulak kot... :)

Ainin Naufal said...

Kak Raina, alamak nak pos tanda tangan? Hehehe... acah je, bergirau saja. Tahun depanlah kalau kita jumpa masa pesta buku, saya minta tanda tangan. :P
Tengah hari tadi semuanya berjalan lancar, alhamdulillah. DJ kat sana pun bagus w/pun DJ tu baru pertama kali on air. Hehehe... TQ DJ Nurul.

Ainin Naufal said...

BP,
Saya tercari-cari karya Pramoedya, tapi nggak ketemu. Sila-sila baca Alunan Hidup. Cuma mungkin akan ternampak kecacatan. :(

MYA MARJA said...

Alunan Hidup... hmm.. bagai mengalun bayu desa itu ke tubuhku.. sudah lama tidak pulang ke desa... padi, pantai, laut, siput sedut, ikan tilapia, kerang.. Sg. Besar..

Ainin Naufal said...

Pak Mya,
Semuanya bagaikan ternampak-nampak di depan mata. Bau selut yang dirindukan. Sepat, puyu dan siput sedut yang mengiurkan. Pipit-pipit yang terbang berkawan-kawan. Sekaliannya bagai menggamit-gamitku pulang.

Ah... Sg. Besar, desa permaiku. Hmmm...

Abang Long said...

rasa seronok bila baca cerita tentang ninja ... tapi anak - anak lagi seronok ... sampai "berninja" dalam rumah ...aduhhhhh

Ainin Naufal said...

Abang Long,
Itulah dia penangan ninja. Kah kah kah...

Tentu penulisnya banggakan?

©Nur Raina said...

Abang Long... komen kat salah blog nih... keh keh keh...

Halle... terima kasih kerana buat promosi percuma juga... huhu...

ayu_mkay said...

AN dah dapat ke ninja tu? kalau dah abih baca, pas kat akak plak ye.. hehehehe.

Ainin Naufal said...

Kak Raina,
Ninja dan tamat baca. Nanti bila senang kiter komenlah.

Kak Ayu,
Erk? Hehehe... sayang nak kasi org. Hehehe...