Friday, August 10, 2007

Rindu

Tiba-tiba aku jadi rindu pada nyanyian cengkerik
juga ingin sekali pipi ini dijamah bayu desa
mata ini minta disua dengan warna dan rona kehijauan tanah nan subur.
Ah... aku resah di sini.
Hmmm...

12 comments:

Latiptalib said...

Tiba-tiba rasa rindu pada Ainin Naufal lalu berkunjung ke sini

Sastri said...

Nak kena balik kampung lagi ni nampaknya... ataupun kena pergi bercuti di resort yang mempunyai suasana kampung sebegitu... :D

Abang Long said...

Ya, sama juga rindu pada Puan Sifu Ainin ...

zalisa_maz said...

Uhuk, uhuk, uhuk! Apa yg kau resahkan?

Abang Long said...

Sudah lah tu ... jom balik kampong !

nUr@dDeEn said...

Wah! Rinduku membawa ku bertandang ke mari.

Jom, balik kampung!! :)

Serunai Faqir aka SF said...

teringat pula kat kampung ... emmmrt

Ainin Naufal said...

Datuk Latip,
hehehe... alahai, malu pulak bila dirindui. hehehe...

sastri,
tu la pasal. dh mula terbayang-bayang je kampung halaman tu.

Abang Long,
hehehe... betul ke rindu?

Kak Zalisa,
resah menanti untuk bertemu sesuatu yang dirindui.

Nura,
Jom! Bila nak bertolak?

SF,
orang bujang tak ada masalah. ikut suka hati je nk balik. :D

ayu_mkay said...

tiba2 hatiku di gamit rindu yang teramat pada Meniti Perjalanan lalu ku bertandang ke sini.

tak de air ke kudap2an ke..hehehe.

elleeehhh tu rindu nak makan masak mak tu sebenarnya.

khairyn said...

huh!
Jeles!!!!

Ainin Naufal said...

Kak Ayu,
Eh... kan air dan kuih-muih ada depan mata tu. hah... jemput la, jgn segan-segan.. hehehe.

khairyn,
hehehe... jgn la jeles. kiter lg jeles kat awak.

blackpurple @ jowopinter said...

Saya pula rindukan suara sang kodok. Yang menyanyi-nyanyi di tepi tempayan rumah atok...