Sunday, January 27, 2008

rindu datang lagi dan....

Kala rindu mula menggamit, bayangan rumah ini asyik menari-nari di depan mata. Aku tak tahan....

Uhuk!

Walaupun rindu bergayutan di tangkai hati, tapi ada juga sesuatu yang memaniskan hari-hariku.

Jeng jeng jeng!

Melah Melia2 telah pun lahir, dan masih panas di dalam stor. Bulan hadapan kalau tiada aral, akan mula ditempatkan di rak-rak toko buku berangkaian. Insya-Allah.
Psssttt... adik-adik semua! Awal bulan depan ketika mak dan ayah baru dapat gaji, ajak mereka ke kedai buku tau. Melah Melia2 sedang terkinja-kinja nak ikut adik-adik balik ke rumah!
Hehehe.






14 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum w.b.t kak ainin apa kabar^__^ kak ainin, saya nak beli buku Melah Melia 2,Dia Istimewa dan Alunan Hidup boleh? wassalam yang iklas asma

Ainin Naufal said...

asma,
alamak, akak belum ada stok buku lagi la dik. melah melia2 baru je keluar dari kilang. Nanti kalau ada, akak bagi tau ya. Alunan Hidup pun tak ada stok. Sila tinggalkan emel adik, ya. Nanti kalau ada stok akak akan hubungi.

Achik_Sufi said...

salam,
semoga c hat selalu...
rajin menulis...moga dapat merubah masyarakat kita ke arah yang lebih baik...

khairyn said...

kalau rindu menggamit...

dah dah jangan nak kenang-kenang. Jauh nak balik! huwaaaaaa

mak abah ampunkan dosaku, halalkan makan minumku, redhakan aku.

err ayam gebus dah abes ke?

Manjlara said...

MM2 dah muncul? tahniah! Jauh sgt ke kampung halaman tu? asyik rindu-rinduan jer... (tp bila tengok gambar tu, hati yg tak rindu pun bleh rindu seh! huhu..)

blackpurple @ jowopinter said...

Alah. Dekat saja. Baliklah. Lainlah saya. Kampung jauh. Hehehe!

Tashniah! Semakin produktif ya.

Ainin Naufal said...

achik,
Terima kasih. Doakan ya. :)

khairyn,
hahaha... ala, 3 tahun tu bukan lama. tak terasa pun masa bergerak. Ayam gebusss dah selamat. hehe

Kak Lara,
Tak jauh sangat. 3 jam perjalanan je. hehe. Buku akak bila nak terbit?

BP,
Insya Allah ujung minggu ni balik, itupun tumpang kawan. Tapi kejap je... maklum le tumpang orang.

Abang Long said...

Wahai Adinda Sifu Ainin Naufal Gadis Pingitan Yang Pemalu ... MELAH MELIA tu nama anak sedara kah ? hehehehehehehe

MYA MARJA said...

Assalamualaikum,

Melah Melia 3 bila pula terbit? Tahun ini sasaran berapa buah novel? Sengaja tanya, nak lomba dengan Dik Nin... ;)

Sastri said...

cuti tahun baru cina ni boleh la kak Ainin balik kampung... sas takleh balik coti ni... uwaaa...

Sara Imanina said...

Assalamualaikum kak ainin..

saya baru kat sini..
Nama saya Sara Imanina
umur saya 13 tahun,
salam perkenalan..

aini said...

salam k.ainin.
kite baru kat cni.
dpt blog akk dari blog cicakgirls
umo kite 14
nak tnye la kak..buku melah melia tu bole beli dari akk trs ker?coz kite x de mse la nk ke kdai..
kalo bole brape hage nye?

aini said...

k.ainin..ade lg la..kalo akk bce ni akk bg emel kat kte yer..norqu_aini@yahoo.com

ok bye

Asma97 said...

salam,kak ainin

apa e-meil kak ainin ha

wassalam
asma