Wednesday, March 19, 2008

Tag Lagi dan Lagilagilagi la gila.

Fuh... berpeluh-peluh nak selesaikan tag ni. Menyesal pulak mengajar adik-adik ni mengetag. Akhirnya mereka mengena diri yang tak berdaya ini juga. Padan mukaku. Oklah adik-adik, dah sempurna tugasan ini. Harap jangan tag akak lagi ok? Fuh...

Tag Amira dan Sara

1) When did you bought pet/pets ?

Tak pernah beli.


2. When is the most embarassing moments in your life?

Pakai baju terbalik. Kekeke…


3. What make you hate your fav. food all of sudden?

Kalau ia jatuh. Tak sempat masuk mulut, kan sayang tu.


4. Do you love to watch MyGirl?

Cerita apa tu?


5. Who is the first person that wish you 'HAPPY BIRTHDAY'?

Pakwe kot.


6. When is your fun moments in your life?

Banyaaaak… tak terkira. Tak muat pulak nak senaraikan satu-satu.


7. Have you ever drank oil that you think it was tea?

Belum pernah.


8. Do your teacher ever said to you 'You are the bad student in my class!'?

Dah lupa. Lamaaaaa dah tinggalkan persekolahan.


9. Who always make you laugh?

Pakwe la, siapa lagi.


10. This is the last question: Do you think you are going to marry te person you love now in the future?

Erk???

Tag Syifa

)Jika anda diberi peluang untuk menukar badan dengan rakan-rakan Harry Potter,anda akan menjadi siapa?

Tak nak tukar dengan sesiapa walaupun Jennifer Lopez. Hehehe.

2)Jika anda diberi peluang untuk menonton wayang dengan 'The Totally Spies',anda akan duduk sebelah siapa? 1)Sam 2)Clover 3)Alex [pilih dan beri sebab]

Nak duduk sebelah pakwe, tak mahu duduk dengan mat-mat saleh ni. Mereka itu tidak suka mandi pagi. Yurk!

3)Kalau berdating,anda akan beri apa kepada si kekasih?

Tak ada kekasih, cuma ada seorang pakwe yang sangat baik hati. Hehehe.

4)Ketika anda berada di dalam kelas,adakah anda akan mengusik kawan?

Sudah tentu. Pelajar nakallah katakan.

5)Siapakah yang paling comel dan pintar dalam hidup anda?

Siapa ya? Bagi masa 10 tahun untuk berfikir ya. :P

6)Jika anda keluar dengan rakan-rakan ke pusat membeli belah,barang utama yang anda akan bawa ialah…

Duit.

7)Di dalam kelas anda,siapa yang paling handsome/beautiful?

Kelas penulisan? Tak ada, sebab ramai yang dah tua-tua. Hahaha.

8)Siapakah penulis novel kesayangan anda?[beri 3 orang]

Penulis kesayangan tak ada. Tapi penulis kegemaran ada. hehehe


9)Adakah anda akan menamai nama anak anda ketika sudah berkahwin dengan nama "Puteri Hannah Amalia bt. …" ?

Ermm… tak pernah fikirkan nama tu.


10)Adakah anda percaya akan keikhlasan orang lelaki?

Tentulah percaya. Ada raaaamai manusia lelaki di sekeliling saya.


Tag Cicakgirls


Link web yang selalu dilawati...

1. http://www.harakahdaily.net/
Surat khabar lain pun tengok juga, tapi yang ini paling best!

2. http://hanieliza.fotopages.com/
Antara blog resepi yang paling diminati.


3. http://www.flickr.com/photos/23095087@N07
Ini album maya. Suka upload gambar kat sini.

4. http://www.cucirca.com
Tengok movie online. Best! Macam-macam siri ada.

5.http://www.karyanet.com.my


7 comments:

Sastri said...

banyaknya tag... saya masih berhutang satu rasanya... itupun yang baru... yang lama ntah-ntah ada lagi yang belum ditunaikan... lupa dah...

Sara Imanina said...

Salam kak ainin...

kikiki..ciannya kak ainin..hihhi...
semoga terus maju ke hadapan...
MALAYSIA BOLEH..ehh..silaplah..KAK AININ boleh..

salam ceria,
~ Sara Imanina 2008 ~

CerminDiri said...

salam kehidupan,

guru ajar 1+1=2, takkanlah anak murid nak sebut 1+1=3?.. tentulah kena rotan dengan guru nanti.

Yang bernama Siti said...

Tag Syifa, no. 7 - ouch!

blackpurple @ jowopinter said...

Bilalah nak pupus permainan 'tag' nih....

Ainin Naufal said...

sastri,
ini pun ada lagi yang belum diselesaikan. huhu

Sara,
tu laa.. sian akak kan? uhuk!

cermin,
hahaha... padan muka itu tok guru.

kak siti,
ya, termasuklah tuan punya blog.

BP,
selagi ada yang mewariskan. hehehe

Achik_Sufi said...

tag...tag..tag...
banyak juga achik x jawab lagi...

semoga ainin c hat selalu...lame x melawat, x de air ape2ke...?