Wednesday, October 28, 2009

Melah Melia kembali!

Siang tadi saya selesai pruf reading naskhah novel ini. Dan petang tadi juga saya terima contoh sampul novel ni. Saya tak pasti adakah ini finalise untuk novel terbaru saya ni. Mungkin juga akan ada final touch-up sikit-sikit. Tapi kalau ini finalisenya pun cantik kan? Menyerlah gitu. Selepas sampul Melah Melia2, inilah cover yang paling cantik saya pernah ada.
*
Errmm, kalau ditanya bila terbitnya, secara detailnya saya belum pasti. Tapi yang pastinya, adik-adik bakal melihat novel ini di rak-rak buku menjelang cuti panjang hujung tahun nanti.
*
Tunggu tauuuu.
*
TATA

7 comments:

sf said...

Aku punya juga yang tak terbit lagi, hehehe ...

Unknown said...

sabarlah bro. mungkin yang tu tak ada rezeki kot. kurang luck. ko tetap menyerlah dalam genre lain.

Nora Isma Fuad said...

as salam,salam takziah kerana kehilangan ayahanda tercinta..
kita belum berkenalan lagi,mungkin satu masa nanti berpeluang bertemu kerana menaung di bawah penerbitan yang sama..

salam,
kak nora fuad

AdH said...

Cantiknya muka depan buku ni :)Siri Melah Melia tersenarai dalam 'wishlist' saya. Bajet tak ada. Hehehe...Satu masa nanti insya Allah. Sebab tertarik dengan muka depan :D

PuteriAmira ❤ said...

hee ,
lawa cover buku nie :D
tak sabar nak p beli ;D

Anonymous said...

Nora,
ada umur panjang dan jodoh yang kuat, insyaAllah kita akan tertemu.

Adh,
Terima kasih. Ini usaha gigih designer yang kreatif.

SillyMe(???)
Dapat stoking free tau. hihi

peminat said...

assalamualaikum kak ainin,saye suke novel coretan akak,ianya sgt bagus dan menghiburkan,lagi2 apabila melah melia masih lg kencing mlm wlupun sudah besar.ok tu je nk comment.



bye2,assalamualaikum
peminat no.1