Saturday, April 09, 2011

Pagi yang kerajinan





Assalamualaikum.

Kerajinan hari ini. Pagi-pagi dah letak entri. Sementara tunggu mesin basuh baju bunyi tet tet tet, baiklah letak entri ringkas. Taklah nampak lama sangat tak bubuh entri. Hari ini kesihatan mula pulih. Mak cik kalau demam, siap dengan pakej semput sekali. Lambat pulak tu nak hilang. Apakan daya, redhooooo atas ketentuan Ilahi. Sakit itu kifarah atas dosa-dosa kita.

Apa menu sarapan pagi ini? Gambar di atas ialah menu orang sibuk (bukan! bukan malas tau! :P). Nak buatnya, senang sangat noks!

Bahan :

Roti
Keju
Bawang besar
Meatloaf (celur barang seminit dua)
Mayonis
Sos

Bahan ni tak ada sukatan. Ikut suka tuan-tuan dan puan-puanlah ya, nak lambak banyak mana. Keju tu kalau ada mozarella lagi best. Nanti hasilnya meleleh-leleh macam pizza tu uols! Meatloaf tu boleh saja ganti dengan tuna spread. Sos pun boleh saja nak tukar sos BBQ ke apa.

Caranya :

Lambakkan semua bahan atas roti, bakarlah dalam anggaran 5 minit sampai roti rangup dan keju cair.

ps: Ini bukan sarapan orang diet, okey.

Selamat bersantap.

TATA.

(V)
(. .)
c(”)(”)


4 comments:

Sera Amanda said...

Ya Ampun..sedapnyaaaa~meh nak sket....lapo da ni...heee~

Ainin Naufal said...

ahaha... sila la ambik.

KSWSK said...

itu sarapan org yg kelaparan..hehehehehe

Ainin Naufal said...

orang kelaparan kena buat beberapa keping lagi. tak cukup sekeping. hehe.