Friday, April 01, 2011

Rahsia! Shhh....


PELIT : Catatan Rahsia Gadis. Shhh....

Assalamualaikum. Buat julung-julung kalinya, pada tahun ini saya bersiaran lagi. Wah... hebat bukan tahap kemalasan saya? Sila jangan tiru. Tak bagus untuk kesihatan. Kadang-kadang terasa ingin saja menutup blog ini, namun bila fikirkan betapa pentingnya pengaruh blog pada zaman ini, maka hasrat itu terpaksalah dikorbankan. Maka bermula hari ini, Ainin Naufal berjanji pada diri sendiri supaya tidak menganaktirikan lagi blog ini.

Demi menumbuhkan semula kegigihan berblog, maka kerja-kerja kemekapan begitu giat dijalankan sejak beberapa hari lalu. Dan kerja pemekapan ini masih terus giat dijalankan perlahan-lahan sehingga berpuas hati. Oleh sebab itulah blog ini ditutup untuk tatapan umum beberapa menjak yang lampau (bunyi macam nak buat banglo).

Maka entri pertama bagi tahun ini ialah mengenai karya baru saya. Karya ini khusus untuk para gadis. Namun ia tetap tidak salah dibaca oleh golongan mak cik- mak cik, abang-banga, ibu-ibu dan bapak-bapak. Novel ini berbentuk diari. Dan ini cubaan pertama Ainin Naufal menulis dalam genre baru ini, iaitu Pelit. Buku ini tidak mahal. Di bawah RM10. Di pesta buku nanti, buku ini akan dijual juga dengan diskaun hebat. Semoga mendapat manfaat daripada pembacaan ini.

3 comments:

Cheritera Kami said...

kak wa bl kang akk atograp besau2 yer...hehehehe

Unknown said...

boleeehhhh. besarrrr punyer! :D

The Nadiya said...

dieya ader beli buku ney... best sangat2 buku ney,, ainin u are the best