Friday, April 04, 2008

Juara Carta!

Melah Melia2 akhirnya berjaya juga menempatkan diri pada kedudukan juara bagi novel-novel remaja terbitan PTS One di MPH Alamanda, Putrajaya. Semoga kekal unggul di situ pada bulan-bulan seterusnya.

Terima kasih kepada semua pembaca saya. Terima kasih daun keladi. Bagi yang belum mendapatkannya, sila-silalah dapatkannya di pasaran.


1. MELAH MELIA 2

2. AKU MAHU BULI
3. ADAM KECIL: SAKIT GIGI
4. SARAH DAN ANTING-ANTING
5. TABIK CIKGU
6. AKU MAHU SAIZ 'S'
7. AKU MAHU POPULAR
8. DUNIA SAINS AIMAN: DUNIA SEMUT
9. ADAM KECIL: DICAKAR HANTU
10. PUTERI IKAN EMAS

Sumber: Unika.

9 comments:

~mama ranggie a.k.a eira~ said...

tahniah kak!

gud luck ya!

blackpurple @ jowopinter said...

Tahniah!


Hari apa membuat kemunculan di KLIBF PWTC? Nak 'skodeng'.... :D

sara imanina said...

salam kak ainin,

tahniah ! tahniah !
ERMM....secara jujurnya Sara tak beli lagi... SEBAB SARA dah lama x keluar rumah.huah..takpe...takpe....nanti kat pwtc sara borong buku banyak2 ! hehe...
bagitau laa pts suruh kurangkan harga sehabis mungkin..nanti dpt beli buku banyak2.hahaha

sekali lagi tahniah (arr...saya tak pernah pergi alamanda..hihi)

JiYa ^_^ said...

Tahniah kak Ainin,
sebab buku MELAH MELIA 2 ranking 1!
Saya doakan akak success selalu!!~

LoVe,
JiYa @ RiBboN's SmiLe @ HAzira

umaq_eiman said...

tahniah laa... pasnih melah melia 3 ker?? hehehe bagus bagus.

Ainin Naufal said...

mama,
terima kasih. doakan ya. :D

BP,
tiap2 minggu turun, tapi tak letak kat mana2. ronda2 keliling sampai lenguh. hancur la harapanmu nak skodeng. hahaha

Sara,
Beli jangan tak beli. Nanti jumpa akak kat booth KarnaDya pulak. Akak lepak sana minggu depan lama sket sebab ramai kawan2 nk jumpa. hehehe
Klu hari last mungkin Pts akan kasi less lebih sikit kot. pergi tau...

Jiya,
Terima kasih banyak! Doakan ya sayang.

Umaq,
Syukran ya ustaz. Doakan semoga akak kuat utk tulis yg ketiga.

mohamadkholid said...

nampaknya banyak le royalti tahun ni...

Sastri said...

tahniah... hari tu ada ke Pesta buku... pusing juga kat PTS tu, kot la ada kak Ainin... :D

Ainin Naufal said...

Encik Kholid,
Tak banyak mana. Tak terkalah orang yang dah berbelas-belas buku tu.

Sas,
Hehehe.. tak dapat le nak skodeng.