Monday, September 25, 2006

12 comments:

MaNiQ KaYaNgaN said...

huhuhu..lama tak ke sini. selalu update rupanyer.... hilang semangat nak nanti waktu berbuka kak erk.. ekekke... selamat berposa kak...!!

Ainin Naufal said...

nak menanti waktu berbuka tak hilang semangat. tapi nak buat benda lain tak ada semangat. Huwaaa... ada tak doktor yang boleh merawat semangat?

RaFFLeSiA MeRaH said...

slm perkenalan, tima kasih lawat hamba punyer blog...kelakor jer citer pasal jurujual tu, samer la, kitorg pun penah terkena, mcm kartun jer budak cina tu berlakon, last2 kitorg kata kat dia, kalau ko nak berlakon pun, real la skit...wakakaka...

ayu_mkay said...

oooo boring erkkkk.... owang katakan klu boring p lah baring.. hehehehe

Ainin Naufal said...

rafflesia,
hahaha, kita tengok sapa yang kena?

KAk Ayu,
Memang rasa nak baring je ni. Huaahhh! haaa... kan dah menguap lagi.

akirasuri said...

oh mana pergi semangatnya??huhuhu semangat dibawa puasa ke ;P

umaq_eiman said...

semangat yang hilang...
di kubur manapun jasad aku ditanam
aku akulah jua,


ermmm nak pulihkan semangat dalam ibadah saya ada cadangan.
1 baca buku fadhilat amal
2 baca ayat hukum.
3 baca nikmat nikmat syurga.

tapi kalau nak guna dalam kerja pon bole sebab org muslim hidupnya itu ibadah.

Ainin Naufal said...

Akira,
Bukan sebab puasa yang buat hilang semangat. Tapi... arg, malas nak cerita.

Umaq,
Terima kasih atas nasihat yang berguna tu. Ya, kena tabahkan hati sebab hidup muslim itu adalah ibadah. Kalau namanya ibadah, mesti lalui semuanya.

alang bidara said...

Assalamu'alaikum, saya cadangkan saudari layari internet.

Internet umpama sebuah perpustakaan yang besar..banyal maklumat dan ilmu di dalamnya...

Bacalah kandungan yg tidak akan habis itu....

Ainin Naufal said...

Saudara Alang,
Terima kasih atas petua itu. Ya, saya sedang melayari internet. Salam perkenalan.

Puan Ainon Mohd. said...

Kalau boring, tulis kad KJ berkenaan perkara-perkara boring!

Ainin Naufal said...

Alamak, bos masuk laaaa...
Kena cepat-cepat buka balik laptop ni.